IT & COMPUTER
وبلاگی برای دوستان رشته کامپیوتر

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Asus یکی از شرکت های تولید کننده سخت افزار است. لپ تاپ های تولید شده توسط این شرکت دارای محبوبیت بالایی در میان کاربران هستند. اگر شما نیز از جمله دارندگان یکی از لپ تاپ های این شرکت هستید می توانید از تم Asus که برای ویندوز سون طراحی شده استفاده نمایید. تصاویر پس زمینه زیبایی در رابطه با همین شرکت در تم گنجانده شده است. همچنین نرم افزار HTC Home که زمان و وضعیت آب و هوا را در محیط دسکتاپ و مشابه تلفن های همراه HTC نمایش می دهد نیز در فایل فشرده موجود است.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Celestica 2 نام یک تم زیبا و شیک برای ویندوز سون است که به تازگی نسخه دوم آن تولید و ارائه شده است و آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم زیبایی محیط ویندوز شما را دوچندان می کند و جذابیت استفاده از آن را افزایش می دهد. منوها و پنجره به زیبایی طراحی شده اند و همچنین از تصاویر پس زمینه بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: 8 / 3 / 1398برچسب:,
ارسال توسط سعید

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید.Elune نام یک تم زیبا و شیک برای ویندوز سون است که به تازگی تولید و ارائه شده است و آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم زیبایی محیط ویندوز شما را دوچندان می کند و جذابیت استفاده از آن را افزایش می دهد. منوها و پنجره به زیبایی طراحی شده اند و همچنین از تصاویر پس زمینه بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.
برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که میتواند ظاهر ویندوز سون را به سیستم عامل معروف مکینتاش تبدیل کند. نرم افزار Snow Transformation Pack نرم افزاری است که با کمک از آن میتوانید استفاده از سیستم عامل مکینتاش را بر روی ویندوز سون خود تجربه کنید. این نرم افزار یک نرم افزار تغییر چهره ویندوز بوده و مانند نرم افزار Seven Remix که این برنامه قادر است ویندوز ایکس پی را به ویندوز سون تبدیل کند، ظاهر ویندوز سون را به مکینتاش تبدیل نماید. با نصب این نرم افزار تمامی قسمت های ویندوز سون تبدیل به سیستم عامل بسیار زیبای مکینتاش خواهد شد. نوار وظیفه، نوار ابزار، پوسته ی ویندوز، آیکون ها، صداها، پنجره ها و ... قسمت هایی هستند که بعد از نصب این برنامه تغییر خواهند کرد و تبدیل به قسمت های مختلف سیستم عامل مکینتاش خواهند شد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم امروز سایت میهن دانلود را امتحان کنید. Glass Onion نام یک تم زیبا و شیک برای ویندوز سون است که مدت زمان زیادی از تاریخ انتشار دومین نسخه آن نمی گذرد و آن را برای شما آماده کرده ایم. این تم زیبایی محیط ویندوز شما را دوچندان می کند و جذابیت استفاده از آن را افزایش می دهد. منوها و پنجره به زیبایی طراحی شده اند و همچنین از تصاویر پس زمینه بسیار مناسبی نیز استفاده شده است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 66
بازدید هفته : 176
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 70338
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content